Layout by Raion

środa, 6 stycznia 2016

Tell me your worries. I want to be told.

Lily Moss
1995
księgarnia Le petit livre
od urodzenia w Saint-Frais


   Średniego wzrostu szczupła blondynka, kochająca delikatną biżuterię i czarne ubrania. Miasteczko zna na wylot, bo mieszka tu od zawsze. Całe dnie spędza w księgarni Le petit livre, gdzie z delikatnym uśmiechem na ustach pomaga klientom znaleźć to, czego najbardziej potrzebują. Jest typem marzycielki, która bardzo szybko się rozkojarza i lubi "bujać w obłokach". Potwornie wrażliwa - nie znosi przemocy i łatwo ją zranić. Przy pierwszym spotkaniu może wydawać się nieśmiała, jednak gdy ktoś ją dobrze pozna, może być pewien, że w razie potrzeby może liczyć na jej pomoc. Posiada dar rozumienia zwierząt, z czego chętnie korzysta.

14 komentarzy:

  1. [czesc ;)
    Pustki.. pustki tu sa wiec wpadam przywitac sie cieplo i sieplej (snieg widze xD to jakis cud ;) Dużo watkow i powiazan ;)]

    Marion (nie taka straszna jak ja widac)

    OdpowiedzUsuń
  2. [Miałam wpaść wcześniej, ale mi nie wyszło :P. Nasze panie w podobnym wieku i o podobnych zdolnościach. Tak mi się przynajmniej wydaje :P, więc może jakiś wątek myślimy? :> Tak mi się wydaje, że by się dogadały. :D]

    Isis

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć :) Zapraszam do mojego pana! :)]
    Lucien

    OdpowiedzUsuń
  4. [polecam sie ;)
    coz-u mnie to juz ciemna breja sie robi ^^ szkoda, ale moze jeszcze gdzies popada xD]

    OdpowiedzUsuń
  5. [Z tymi końmi to nie taki zły pomysł :) może pojawił się nowy koń, który jest bardzo niespokojny, wszystkiego się boi, łatwo się płoszy, więc Lucien poszedł do Lily po pomoc?]

    OdpowiedzUsuń
  6. [Dziękuję ślicznie! <3]

    Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  7. [Twoje pomysły są fajne :) ja jeszcze myślałam, że Isis z kotem mogłaby wpaść do księgarni, kazałaby mu zostać na zewnątrz a ten by sobie wszedł, bo Lily pozwoliłaby mu, a potem dalej coś myśleć. Chociaż spoko by była opcja, że kotu coś się stało w księgarni u Lily szukałby pomocy i wtedy ona przyniosłaby go do Isis do mieszkania czy coś:)]

    Isis

    OdpowiedzUsuń
  8. (Uwielbiam ją, bo w środku jest bardzo podobna do Abigail :D No i przesiaduje w księgarni, a Tom również lubi tam zajrzeć. Wąteczek? ;))

    Thomas R. Moore

    OdpowiedzUsuń
  9. [A mogę być zła i niedobra i zrzucić na Ciebie ten obowiązek?]
    Lucien

    OdpowiedzUsuń
  10. [Czy mogę być niemiła i poprosić Cię o zaczęcie? :P]

    Isis

    OdpowiedzUsuń
  11. (Na razie tylko tyle, że Thomas może poczuć wobec Lily instynkty opiekuńcze w związku z tym, że wewnątrz jest taka podobna do jego ukochanej. W związku z tym może również za nią nie przepadać, powiedz co wolisz :D)

    Thomas R. Moore

    OdpowiedzUsuń
  12. [pomysl... pomysl.. mialabym nawet gdyby nie fakt, ze Lily jest troche mloda xD a mianowicie chodzilo mi po glowie, by Lily miala aniola stroza xD a tak to cienko dzis z pomyslami ;/]

    Marion

    OdpowiedzUsuń
  13. [Owszem, wymyślmy ;) Lily i Aelin mają się wcześniej znać?]

    Aelin H.

    OdpowiedzUsuń
  14. [ No cześć. ^.^ Chciałam o tym napisać, ale nie miałam gdzie tego wcisnąć. Laura zmienia miejsca zamieszkania ;) Pytam od razu, bo nie lubię przeciągania: masz pomysł na wątek? :D ]
    Laura ♥

    OdpowiedzUsuń