Layout by Raion

sobota, 16 stycznia 2016

Livie Laroue
20 lat
człowiek

Pewnego dnia spakowała cały swój skromny dobytek i przyjechała do Saint-Frais. Rzadko wychodzi z domu. Próbuje utrzymać się z lekkich, mało dochodowych prac. Czasem ktoś ją zaczepi lub zaproponuje pomoc - w końcu w jej stanie nie powinna się przemęczać. Zazwyczaj jednak nie daje się zauważyć. Mimo wciąż rosnącego brzucha nie wzbudza zbyt dużego zainteresowania. I dobrze. Dziecko, które wyda niedługo na świat, będzie go miało aż nadto...


Karta krótka, bo wolę, żeby się wszystko wyjaśniało w wątkach i notkach. Zapraszam :)

8 komentarzy:

  1. [Coś czuję, że to dziecko nieźle namiesza... Zagadka, zagadka :P
    W każdym razie Isis zawsze chętnie pomoże, więc jakby była chęć to zapraszam do siebie :)]

    Isis

    OdpowiedzUsuń
  2. [Muszę przyznać, że trochę mnie zaintrygowałaś. Chociaż nie mam pomysłu na połączenie naszych postaci, to jestem ciekawa, o co chodzi z dzieckiem i czemu droga pani przybyła do naszego małego miasteczka :)]

    Lucien

    OdpowiedzUsuń
  3. (Hm, uciekłaś z Lily to teraz daj mi no tu wąteczek z tą panią.)

    Thomas R. Moore

    OdpowiedzUsuń
  4. [Zaciekawiłaś mnie, więc - jeśli różnica wieku Ci nie przeszkadza - zapraszam do wątku, na pewno coś wymyślimy wspólnymi siłami.]

    Bjørn

    OdpowiedzUsuń
  5. [To pomyślmy razem, machnę do Ciebie mejla na wieczór, dobrze? :D]

    Isis

    OdpowiedzUsuń
  6. [Ochotę to bym miała, ale z pomyłem już gorzej... :(]
    Lucien

    OdpowiedzUsuń
  7. [Ciekawa ona, mimo krótkiego opisu, budzi ciekawość. Jeśli jest chęć to zapraszam do Mariusa ;)]

    OdpowiedzUsuń
  8. [ O kurde, fajna ona i nawet powiem Ci, że Nastia mogłaby ją traktować jako swoją młodszą siostrzyczkę, urwałaby komuś ręce po same łokcie gdyby chciał ją skrzywdzić :D Nastia sama był w ciąży, ale dziecko straciła i też może dlatego chronić Livi. ;3]

    OdpowiedzUsuń